جکوزی زرین آب

فوائد جکوزی (قسمت دوم)

فواید جکوزی در فشار خون پایین 
پژوهشکده پزشکی ورزشی آمریکای شمالی تحقیقاتی را برای یافتن ارتباط بین آب داغ درمانی و فشار خون انجام داد. این مطالعه نتیجه گیری کرد که ممکن است به بهبود گردش خون و کاهش فشار خون کمک کند. همچنین اذعان شده است که 10 دقیقه ماندن در جکوزی می تواند به کاهش موقت فشار خون کمک کند اما باید با احتیاط از آب گرم استفاده کرد. وان های داغ با اتساع رگ های خونی در فرایندی که به عنوان اتساع عروق انجام می شود، در کاهش فشار خون کمک می کند.

فواید جکوزی در آرامش و کمک به خواب 
جکوزی برای کمک به خوابیدن شما عالی است. آب گرم ماهیچه ها را آرام می کند و از استرس رهایی می بخشد. همچنین بسیاری از افراد از وان حمام به عنوان یك كمك برای خوابیدن استفاده می كنند. یک مطالعه تحقیقاتی که در سال 1997 انجام شد، نتیجه گرفت که دمای بدن به طور طبیعی در طول شب کاهش می یابد و این امر حدوداً دو ساعت قبل از خوابیدن شروع می شود.

برای اینکه سریعتر بخوابید باید دمای بدن خود را بالا ببرید و یکی از بهترین راه های افزایش درجه حرارت داخلی بدن خیساندن بدن در وان داغ به مدت حدود 20 دقیقه است. بنابراین، باید حدود 20 دقیقه دو ساعت قبل از برنامه ریزی برای خواب، خود را در یک وان داغ خیس کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید.

فواید جکوزی در تسکین ورم مفاصل 

تخمین زده می شود که حدود 70 میلیون نفر در آمریکا از درد مزمن مفاصل رنج می برند. در حالی که تعدادی راهکار درمانی وجود دارد که به آرامش مفاصل متورم کمک می کند اما آب درمانی سرد و گرم یکی از موثرترین روش های درمانی محسوب می شود. آب گرم درمانی شما را با یک تجربه لذت بخش و آرامش بخش همراه می کند.

وان حمام با تحریک فرآیندهای موجود در بدن که به طور طبیعی مناطق دردناک بدن را گرم می کنند کمک می کند. اتساع رگ های خونی به دلیل قرار گرفتن در معرض بدن در دمای زیاد، به تحریک گردش خون کمک می کند که منجر به انتقال اکسیژن بیشتر به مناطق متورم شده و به کاهش اسپاسم عضلات کمک می کند. گرمازدگی بهترین راه برای تسکین درد از آرتریت در نظر گرفته می شود.

فواید جکوزی در کاهش وزن و دیابت 

مطالعات اخیر نشان داده اند که استفاده از جکوزی به طور مرتب در کاهش وزن و همچنین در کاهش ظاهر سلولیت کمک می کند. این به این دلیل است که خیساندن بدن در وان داغ باعث شبیه سازی ورزش به عنوان هیدروتراپی منجر به گشاد شدن رگ های خونی می شود که گردش خون بهتری را موجب می شود و باعث آرامش پوست و ماهیچه ها می شود. هیدروتراپی همچنین فشار خون را پایین آورده و ضربان قلب را بالا می برد و این بدان معنی است که جکوزی ممکن است برای سلامتی شما مفید باشد.

برخی از تحقیقات همچنین به این نتیجه رسیده اند که بزرگسالان مبتلا به دیابت نوع II قادر به کاهش سطح قند خون، کاهش وزن و بهبود الگوهای خواب با کمک آب گرم درمانی بودند. با این حال، باید احتیاط کرد زیرا برخی از مبتلایان به دیابت نیز از آسیب عصبی رنج می برند و ممکن است به طور اتفاقی خود را در وان داغ بسوزانند.

 

اشتراک گذاری:

تماس با ما


شماره تماس

  • تلفن فروش قطعات: 86051382
  • تلفن مشاوره فنی: 88629150
  • تلفن فروش کالا: 88603120
  • فکس: 88064837

سایر اطلاعات

آدرس

  • تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا خیابان
    شیراز جنوبی، خیابان سامان پلاک 51 

    ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه
    10 صبح الی 5 عصر

Copyright © 2022
Developer & Designer | Hossein Donyadideh