جکوزی زرین آب

فوائد جکوزی (قسمت چهارم)

رسیدن به احساس آرامش با کمک وان جکوزی 

افرادی که عصبانی و تندخو هستند ، با استفاده از جکوزی می توانند آرامش ذاتی از دست رفته خود را بازگردانی نمایند. آواها و صداهای خوشایندی که از جریان آب به گوششان می رسد ، این قابلیت را دارد تا آن ها را از زندگی پُرتنش شهری جدا سازد و به دل طبیعت و در کنار چشمه ها و رودها ببرد. احساس آرامش ، سرزندگی و تمدد اعصاب ، بعد از بیرون آمدن از  جکوزی از دیگر فواید استفاده از آن می باشد.

کاهش درد در اندام های آسیب دیده بدن 

افرادی که به طور روزانه به انجام ورزش های سنگین می پردازند ، با صلاح دید پزشک می توانند برای تسکین عضلات آسیب دیده و کاهش درد در آن نواحی ، از آب گرم وان جکوزی استفاده نمایند و از فواید آب درمانی بهره مند گردند.

وان جکوزی وسیله ای برای سرگرمی 

استفاده از جکوزی های دو نفره یا  چند نفره ، مکانی برای سرگرمی افراد خانواده است که می توانند ساعات با نشاط و خوشایندی را در کنار یکدیگر بگذرانند و از در کنار هم بودن لذت ببرند.

هیدروتراپی

برای بهره مندی از اثرات مثبت هیدروتراپی ، استفاده از وان جکوزی می تواند بسیار موثر واقع گردد. بدین صورت ، هنگامی که آب با فشاری که از قبل تنظیم شده به بدن برخورد می کند ، باعث انبساط عضلات شده که می تواند نوعی ماساژ به شمار آید و موجب می گردد تا با افزایش انقباضات عضلانی، گرفتگی ها و کوفتگی ها برطرف گردد.
از دیگر فواید آب درمانی با جکوزی ، افزایش جریان خون و تحریک لنف می باشد ، به این صورت که جریان خون بدون بالا رفتن ضربان قلب افزایش می یابد و خون تازه و پُر اکسیژن به همراه مواد مغذی را به سلول ها رسانیده و مواد زائد را از طریق سطح پوست دفع می نماید.

درمان بی خوابی به کمک آب درمانی 

آب گرم جکوزی می تواند عادات بد خوابی را در فرد بهبود بخشد ، زیرا برای یک خواب راحت به یک ذهن آرام نیاز است و قرارگیری در آب گرم و ماساژ توأمان با هم کمک می کنند تا ذهن از انرژی های منفی پاک شود و استرس کاهش یابد.

 

اشتراک گذاری:

تماس با ما


شماره تماس

  • تلفن فروش قطعات: 86051382
  • تلفن مشاوره فنی: 88629150
  • تلفن فروش کالا: 88603120
  • فکس: 88064837

سایر اطلاعات

آدرس

  • تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا خیابان
    شیراز جنوبی، خیابان سامان پلاک 51 

    ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه
    10 صبح الی 5 عصر

Copyright © 2022
Developer & Designer | Hossein Donyadideh